Pogoji poslovanja in način uporabe spletne trgovine

1. NAKUP

Nakup na spletnih straneh je namenjen fizičnim osebam. Nakup poteka preko varne povezave https, zaščitene s certifikatom Comodo secure.
Stranke morajo ob naročilu navesti potrebne podatke za pošiljanje naročenega blaga na določen naslov. Osebni podatki se bodo uporabljali izključno za potrebe dostave blaga na strankin naslov. Osebni podatki se bodo hranili na varni lokaciji in se ne bodo posredovali tretjim osebam. S potrditvijo nakupa se med prodajalcem in kupcem vzpostavi trajna pogodba o sodelovanju in velja do preklica prodajalca ali kupca. Cene veljajo tiste, ki so bile ob potrditvi naročila (izjemoma se ob izdelku izpiše cena 0,00 eur kar pomeni, da izdelka pri dobavitelju ni na zalogi in trenutno ni dobavljiv, ali je prišlo do kake napake).

Fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

2. UPORABNIKI

UPORABNIKI SPLETNE PRODAJE: Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Vsebine na naši strani so zaščitene z vrstvom intelektualne lastnine in se se smejo kopirati za komercialne namane drugi subjektov. Uporaba je dovoljena samo za namene dodatnega informiranja s strani končnih kupcev.

Kopiranje vsebine brez pooblastila bo preganjano po sodni poti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

 

3. NAROČANJE

Naročanje izdelkov se opravi na način, da izberemo želeni izdelek, če je potrebno določimo še barvo in velikost izdelka in ga s pritiskom na gumb NAKUP dodamo v košarico. Ob zaključku izbiranja izdelkov v polju košarica pritisnemo na gumb NA BLAGAJNO, kjer se bo pričel postopek zaključka naročila. Izbirate lahko med registracijo, kot GOST, ali REGISTRIRAN KUPEC. OPOZORILO: Pri registraciji kot GOST, v primeru vračila izdelka ne boste mogli kreirati vračila, ampak boste morali na prejeti račun napisati svoj TTR in nam ga skupaj z izdelkom poslati na naš naslov. Predhodno nas morate o vračilu obvestiti po telefonu. Pri vnosu podatkov, vas bo sistem spremljal in hkrati preverjal, da bodo podatki pravilno vneseni za obravnavo naročila. Pri postopku registracije je potrebno izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, el.naslov, geslo, mesto, državo). Sistem vas bo opozoril na napako pri vnosu elektronskega naslova z obvestilom, na kakšen način lahko popravite napačno vnesen naslov ali drug podatek.

Na koncu vnosa podatkov je potrebno potrditi s pritiskom na gumb REGISTRACIJA.

Postopek zaključka naročila in sklenitve pogodbe je sestavljen iz 4 korakov (po registraciji).

3.1. Povzetek (košarica vam prikaže vse izbrane izdelke, tukaj tudi vpišete v polje kuponi kodo za znižanje, ki ste ga morda prejeli od nas). Po vpisu kode v polje je potrebno pritisniti gumb DODAJ. Na tem koraku lahko spreminjate količino izdelkov z pritiskom na + ali - poleg količine. Izdelki se odstranjujejo s pritiskom na znakec minus, ki je poleg izdelka. Po pregledu vsebine pritisnite gumb NAPREJ.

3.2. Naslovi: tukaj izberete naslov na katerega vam pošljemo naročilo. Ustvarite si lahko tudi dodatne naslove, kamor vam pošljemo naročilo (npr. poštno ležeče). Po pregledu vsebine pritisnite gumb NAPREJ.

3.3. DOSTAVA: Izberete način dostave ali prevzema. Našim strankam nudimo dva načina dostave preko Pošte Slovenije: 

Poštna dostava: Pošiljko pošljemo preko Pošte Slovenije priporočeno na vaš izbrani naslov. V primeru, da vas ni doma, vam poštar v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket. Strošek pošiljanja po Pošti Slovenije je 3,90, kar vam bo sistem dodal na vrednost nakupa. Na tem koraku si lahko preberete tudi vsa določila o pogojih poslovanja. Po pregledu vsebine morate dodati preklopnik v polje  "Strinjam se s pogoji poslovanja" pritisnite gumb NAPREJ.

Poštno ležeče: 

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na poslovalnice Pošte Slovenije. Prejemnik si izbere katerokoli slovensko poslovalnico, vendar je potrebno napisati točno številko poštne poslovalnice (1000 Ljubljana NI dovolj). Namesto naslova (ulica, cesta in hišna številka) se na pošiljko izpiše Poštno ležeče. Tako kot pri pošiljanju na dom, je čas potovanja pošiljke do 3 dni (ponavadi 1 dan). Prejemnik pošiljke tako na dom ne dobi NOBENEGA obvestila o čakajoči pošiljki. Točen dan odpošiljanja pošiljke stranka prejme po elektronski pošti oz. po SMS sporočilu. Pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni.

Primer naslova:
Janez Novak
Poštno ležeče
1103 Ljubljana

Dodatne storitve Pošte: 

Dodatne storitve pošte npr. klic poštarja pred dostavo, oznaka Osebna vročitev,... se plačajo dodatno po ceniku Pošte Slovenije. Če želite dodatno storitev napišite to v okenček ob zaključku naročila.
  

3.4. NAČINI PLAČILA: 

V naši spletni trgovini lahko izbirate med tremi načini plačila:

  • plačilo po povzetju – naročene izdelke plačate dostavljalcu Pošte Slovenije ob prevzemu pošiljke
  • bančno nakazilo (brezplačna dostava) – po oddaji naročila dobite prek e-pošte podatke za plačilo, na osnovi katerih plačate naročene izdelke preko vaše spletne banke ali s položnico na banki ali pošti. Naročilo bo odposlano, ko prejmemo vaše plačilo.
  • preko sistema PayPal – ste preusmerjeni varno povezavo na PayPall račun. Pri tem mi ne dobimo nikakršnih podatkov o vaši kreditni kartici, dobimo samo podatke: ime in priimek kupca, naslov in potrdilo o plačilu. Plačnik - kupec v spletni trgovini mora biti ista oseba, kot je lastnik PayPall računa in elektronskega naslova. V naši spletni trgovini vam za plačila preko PayPall-a ne zaračunavamo provizije, ni pa brezplačne poštnine do zneska 70 eur.
    * Plačilo izdelkov pri osebnem prevzemu je možno samo z gotovino


Plačilo po povzetju: Pošta Slovenije obračuna 1,05 EUR stroškov plačila do vrednosti 98 EUR, nad to vrednostjo je provizija Pošte 1% zneska odkupa. Nad vrednostjo paketa 501 € pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 €. Ta provizija gre k Pošti Slovenije in ni v nikakršni zvezi z našo spletno trgovino, saj gre za njihove stroške - položnica.

Strošek direktnega nakazila na naš TRR se obračuna po cenikih bank (spletno nakazilo običajno okoli 0,39EUR za nakazilo; prosimo, preverite cenik vaše banke). Zato kupcem svetujemo, da se poskušajo posluževati direktnega plačila, kar je to za njih najcenejša izbira. Trenutno ne sprejemamo bančnih kartic, zato nam NE posredujte podatkov v nobenem primeru. Če bi sistem od vas to zahteval, nas o tem nemudoma obvestite.

Po izbiri načina plačila je potrebno pritisniti na gumb POTRJUJEM NAROČILO. S tem je naročilo potrjeno in sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem. Kupec lahko v vsakem koraku oddaje naročila spreminja svoje podatke s pritiskom na ustrezen zavihek (POVZETEK KOŠARICE, DOSTAVA, NASLOV, NAČIN PLAČILA). Pri popravkih vas bo sistem obvestil o morebitnih napakah z ustreznim obvestilom, kjer je tudi navedeno kako odpraviti napako.

Vsa naročila kupca so dostopna po prijavi v spletno trgovino v polju MOJ RAČUN, kjer lahko po vaših željah urejate vaše podatke o naslovu in izpišete vaše račune. Vsa naročila se hranijo trajno in se lahko natisnejo v vsakem trenutku. Za ogled izpisanega računa potrebujete prikazovalnik PDF datotek. Če boste naročali kot GOST vam sistem ne bo beležil vaših nakupov in ne boste mogli narediti vračila blaga preko obrazca, ampak nas boste morali obvestiti po telefonu ali elektronski pošti. Obiskovalcem svetujemo, da opravijo registracijo uporabniškega računa kot kupci. Povprečni čas od naročila do dostave je 7 dni.

Izdelki, ki imajo oznako DOBAVA TAKOJ bodo odpremljeni najkasneje v roku 2 delovnih dni, običajno že isti dan. V primeru kombinacije izdelkov, ki so na zalogi in izdelkov z rokom dobave 5 - 12 dni se počaka na celotno naročilo in se nato odpošlje skupaj. Če stranka želi, da ji pošljemo vnaprej izdelke na zalogi, nam naj to vpiše v opombo naročila.

 

4. ZAVRNITEV NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA: Greta Avsec s.p. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo odposlano, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti ali da zaradi dnevne spremembe zaloge določenega artikla ni mogoče dobaviti, naročilo zavrne. (izjemoma se ob izdelku izpiše cena 0,00 eur kar pomeni, da izdelka pri dobavitelju ni na zalogi in trenutno ni dobavljiv). Stranka lahko prekliče naročilo do trenutka, ko prejme obvestilo o odpošiljanju naročila. S preklicem naročila se razdre tudi pogodba med prodajalcem in kupcem. Po prejemu obvestila o odpošiljanju je potrebno sprožiti postopek vračila izdelka.  

5. KOMERCIALNI POGOJI

KOMERCIALNI POGOJI: Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.zaodrasle.si. 

S potrditvijo naročila fizična oseba nepreklicno soglaša s prodajnimi pogoji podjetja Greta Avsec s.p. Trajanje POGODBE, ki je ustvarjena na podlagi naročila, je omejeno na čas, dokler naročilu ne poteče zakonsko predpisan čas za reklamacijo in vračilo izdelkov. V primeru vračila izdelkov se obračuna cena izdelkov v končnem naročilu in se vrne razlika na naročnikov TTR, ki ga mora stranka posredovati samo ob vračilu izdelkov. Pogodba med kupcem in prodajalcem je na sedežu podjetja in je dostopna na poziv s strani kupca ali preko uporabniškega računa na spletni strani.

 

6.VRAČILA IZDELKOV, PREKLIC NAROČILA IN REKLAMACIJE

PROSIMO VAS, DA V PRIMERU, DA SI PREMISLITE O NAKUPU TO TAKOJ SPOROČITE NA NAŠ MAIL SAMO Z DOGOVOROM ODSTOPAM OD NAKUPA. S TEM BOSTE PODJETJU PRIHRANILI 10 EUR DODATNIH IN NEPOTREBNIH STROŠKOV POŠILJANJA IN VRAČILA. IN ŠE IZDELEK GRE LAHKO TAKOJ NAZAJ V PRODAJO. PROSIMO, NE DELAJTE PO SISTEMU, DA NE DVIGNETE IZDELKA NA POŠTI!!!


Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Razloga za vračilo vam ni potrebno navesti, bomo pa veseli vsake povratne informacije, ki nam bo omogočila naše izdelke in storitve izboljšati. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe. Odstop se šteje tudi, če je izdelek kupec vrnil brez obrazložitve.

Za vračilo ali reklamacijo lahko izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki vam je na voljo v meniju MOJ RAČUN. Zadostuje tudi povratno elektronsko sporočilo, da odstopate od nakupa. Po izpolnitvi spletnega obrazca in odobritvi vračila z naše strani nam lahko blago vrnete preko Pošte Slovenije. Strošek pošiljanja je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa je dolžan nositi kupec. 

Stranka ima možnost odstopa od naročila/pogodbe v vsakem trenutku, z uporabo uporabniškega računa, ki je ustvarjen na naši strani. V zavihku Moja naročila izberete naročilo, ki ga želite vrniti ali preklicati. Ob preklicu naročila v polje DODAJ SPOROČILO vpišite, da želite preklicati celotno naročilo ali samo določene izdelke. Nato pritisnite gumb POŠLJI.

V kolikor ob vračilu izdelkov ne želite podati razloga za vračilo, v polje RAZLOG ZA VRAČILO vpišite samo VRAČILO. Nato pritisnite gumb OBRAZEC ZA VRAČILO.

Pomembno! Brez vpisa VRAČILO se vam obrazec za vračilo ne bo kreiral!

OPOZORILO: Izdelkov, ki so naročeni na izrecno željo stranke (npr.izdelki, ki jih ni na naši strani,...) ni možno vrniti. Naročiimo jih samo v primeru predplačila.

Artikli za vračilo morajo biti v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, neodprti, nepoškodovani in nerabljeni (pomerjanje spodnjega perila je izvzeto). 
Iz zdravstveno - higienskih razlogov se v našem podjetju nagibamo k tem, da naj kupljenega blaga ne bi vračali, saj gre za trgovanje z izdelki za intimno rabo. Vrnjenemu izdelku mora biti priložena kopija računa, ki ste ga prejeli ob nakupu v naši spletni trgovini. Vračilo kupnine bomo izvršili v roku sedmih delovnih dni od dneva prejema blaga na našem podjetju.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Izdelke, ki jih želite vrniti morate poslati v nepoškodovani originalni embalaži in v škatli v kakršni ste jih prejeli, da se med pošiljanjem ne poškodujejo. Priporočamo, da odpošljete priporočeno, ker za izgubljene pakete ne odgovarjamo! Izdelkov poslanih v oblazinjeni ali navadni kuverti ne bomo sprejeli! Prav tako NE sprejemamo paketov z odkupnino, saj vam bomo denar vrnili na vaš TRR.

POMEMBNO OBVESTILO KUPCEM!

1. S potrditvijo in s strinjanjem s pogoji poslovanja, se stranka z elektronsko pogodbo zaveže k nakupu naročenega izdelka. Stranka se izrecno zaveda, da je s strinjanjem s pogoji poslovanja seznanjena, da sklenjena pogodba ni pretrgana dokler ni blago prevzeto ali preklicano. Pogodbe ni več mogoče preklicati od trenutka, ko je bilo blago odposlano na njen naslov!

2. Ne prevzem pošiljke ni odstop od pogodbe. Kupec je po prejemu obvestila, da je bila pošiljka oddana v dostavo, pošiljko dolžan prevzeti in plačati kupnino v celoti. Za morebitna vračila veljajo pogoji navedeni v zgornjem odstavku. V tem primeru bo prodajalec izstavil račun za manipulativne stroške v višini 12,20 EUR (z DDV), ki jih bomo zahtevali za povračilo namerno storjene škode prodajalcu. V primeru neplačila računa za manipulativne stroške bomo zadevo predali v izvršbo.

 

7. GARANCIJA


Pri uveljavljanju garancije poslujemo po zakonu o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema garancije ni, razen v primeru, ko je navedeno, da proizvajalec daje garancijo za brezhibno delovanje. Kliknite na: Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje. Če se zgodi, da izdelek ob prevzemu ne deluje, ga morate vrniti v originalni embalaži!



8. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil bodo varovani kot poslovna skrivnost. Spletna trgovina zaodrasle.si ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov trgovine.

9. Obvestila/novičke

Kupec soglaša s prejemanjem novičk in posebnih ponudb podjetja Greta Avsec s.p. hkrati pa ima vso pravico dovoljenje preklicati preko spletnega vmesnika, kjer vpiše vsaj elektronski naslov z katerim se je prijavila v spletni trgovini. Novičke pošiljamo največ 1x mesečno.
V času trajanja akcije prijave na obvestila in s tem posledično 5% popusta se stranka strinja, da bo prejemala obvestila vsaj pol leta od prijave in v primeru, da je popust tudi uporabljen se ne more odjaviti iz obveščanja.

Povezava na zakon o varstvu potrošnikov

10. PRAVNO VARSTVO

S 10.5.2016 je stopilo v veljavo izvensodno reševanje morebitnih sporov med kupcem in prodajalcem v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki na sistemski ravni ureja izvensodno reševanje sporov (IRPS), ki izvirajo iz pogodbenih razmerij med kupci in ponudniki blaga. Izvajanje izvensodnega reševanja sporov izvaja ECDR, Tomšičeva 6, Ljubljana


Pogoji poslovanja veljajo od 1.3.2014 do preklica oz. spremembe.

Greta Avsec s.p. Kašeljska c.56 1260 Ljubljana: prodaja@zaodrasle.si